Онлайн
Консультація
Дізнатися ціни на послуги(Перелік послуг та цін)
X
Підписка на розсилку від Медичного центру Парацельс
Підписка на розсилку(новини та акційні пропозиції)
FaceBook

Відгуки про медичний центр Парацельс

Рейтинг (3): кількість відгуків: 13
Ірина 2021-04-06 10:08
"Дуже неприємна адміністратор вагітна з темним волоссям! Замість того, щоб виконувати свою роботу і допомагати з вирішенням проблем- вставляє свої недолугі коментарі і хамить!"
Дуже просимо вибачення. Будемо працювати над тим, щоб на майбутнє подібні ситуації не повторювались.
Тома 2021-03-19 15:08
"Доброго дня! Недавно попали перший раз у Ваш Медичний заклад.Залишилися задоволені. Педіатр оглянув дитинку дуже уважно та тактовно, все розпитали , надали всю інформацію яка мені була потрібна, щодо харчування та догляду за немовлям. Дуже сподобалося.В черзі не сиділи.Відразу зайшли на записаний час.Адміністратори приємні.Дуже багато кваліфікованих та досвідчених спеціалістів працює, Боярчук Домка,Бодак Ольга Ігорівна, на УЗІ попали до Наталії Анатоліївни настілки приємна та виховано людина.Лікарі працюють тут найкращі.Тому раджу , особливо з маленькими дітками тільки сюди."
ПлюсиЛікарі спеціалісти на всі 100% Приємний персонал.
МінусиТрішки мало місця, але чекати не доводилося.
Антоніна 2020-12-01 19:30
"На жаль мій візит до даного закладу завершився неприємними емоціями. Не чемні, не виховані адміністратори закладу. Маленьке непорозуміння перетворили в суперечку і звинувачення з їхнього боку. А могли б чемно все залагодити. За такий дорогий прайс послуг, який встановлено в цьому закладі, це мала б бути клініка європейського зразка, а отже і відповідний рівень відношення та обслуговування. Дівчатам-адміністраторам ще вчитися і вчитися!!! .. І якби не такі хороші, поважні спеціалісти, як гастроентеролог Перчук, чи неврологДомка Іларіонівна, на яких і тримається заклад, ніхто б його на мою думку, не відвідував. Не рекомендую!!!!"
ПлюсиКілька хороших спеціалістів
МінусиНевиховані адміністратори
Жанна 2020-07-10 12:33
"Дуже класна клініка із прекрасними спеціалістами! Но адміністратор ( чорнява молода дівчина, сказала що Вікторія, прізвище називати відмовилась) просто жах. Зверхня та хамовита людина, абсолютно не вміє спілкуватись із клієнтами. Щоразу прихід в клініку у мене Викликає питання: як поряд з такими класними лікарями може бути персонал такого низького рівня! Пишу, тому що ми туди ходимо лікувати наше саме цінне в житті- наших дітей і не хочеться тільки за постійно спорченного настрою міняти лікаря та клініку."
ПлюсиВаші лікарі!!!
МінусиАдміністратор, чорнява молода дівчина. Сказала що Вікторія, прізвище називати відмовилась
Щиро дякуємо Вам за відгук! Ми провели роботу з вищезгаданим адміністратором Вікторією, на основі Вашого відгуку. Вона отримала чіткі інструкції, щодо уважного та співчутливого відношення до пацієнтів, їй було роз‘яснено тонкощі сервісу, яких вона має дотримуватись, а також вона отримала догану. На свій захист адміністратор повідомила, що в суперечці з Вами захищала інтереси інших пацієнтів, котрі були записані після Вас і при затримці Вашого прийому був високий ризик, що на свій запис наступні пацієнти вчасно не попадуть, а слідкувати за вчасністю прийому, це одна з її ключових компетенцій.
Алла 2020-01-28 12:49
"Записані з дитиною на повторний прийом до Боярчук Домни на 28 січня. Дитина захворіла у неділю перед прийомом, ГРВІ, температура 37,2, соплі, червоне горло. 27 січня передзвонила запитати чи можна перенести прийом на інший день, десь через тиждень, так як дитина хвора. Особа з якою розмовляла попросила зачекати одну хвилинку, а далі в ХАМСЬКОМУ тоні відповіла "То що ви хочете?". Я пояснила ситуацію ще раз. На що отримала відповідь знову в хамському тоні: "Для того щоб мені вас поміняти з кимось потрібно десять людей обзвонити. Я вас запишу через місяць, щоб ви не СУНУЛИ хвору дитину" Так як чекати ще один місяць на прийом лікаря ми не можемо, і не відомо чи зявиться раніше місце на прийом у більш менш зручну годину(так як дитина і спить в обідню пору і заняття різні ми відвідуємо) тому ідемо сьогодні. Невже так важко змінити час та день прийому, враховуючи що дитина хвора? Зверніть увагу на хамське відношення своїх працівників. Навчіть їх коректно розмовляти."
Доброго вечора. Просимо вибачення за некоректну відповідь адмістратора. З ними обов‘язково буде проведена розмова і прийняті міри, щоб відповідна ситуація більше не повторювалась. Але мусимо Вам пояснити, чому не можемо переписати раніше. Лікар дає нам для запису лише другу зміну, так як у першу працює у іншому закладі, відповідно до прийому записати не можимо, бо не встигне приїхати з іншої роботи. Після прийому не можемо, оскільки вона працює з самого ранку до пізнього вечора і залишитись після прийому ні фізично, ні психологічно не в силі. Записати на місце іншої людини не можемо, оскільки інші пацієнти також ждуть і зовсім не хочуть комусь віддавати свою чергу і своє місце, тому переписати практично нереально, весь час у лікаря розписаний без вільних проміжків на кілька тижнів вперед.

Залиште відгук про медичний центр Парацельс

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5