Онлайн
Консультація
Дізнатися ціни на послуги(Перелік послуг та цін)
X
Підписка на розсилку від Медичного центру Парацельс
Підписка на розсилку(новини та акційні пропозиції)
FaceBook

Відгуки про медичний центр Парацельс

Рейтинг (3): кількість відгуків: 12
Антоніна 2020-12-01 19:30
"На жаль мій візит до даного закладу завершився неприємними емоціями. Не чемні, не виховані адміністратори закладу. Маленьке непорозуміння перетворили в суперечку і звинувачення з їхнього боку. А могли б чемно все залагодити. За такий дорогий прайс послуг, який встановлено в цьому закладі, це мала б бути клініка європейського зразка, а отже і відповідний рівень відношення та обслуговування. Дівчатам-адміністраторам ще вчитися і вчитися!!! .. І якби не такі хороші, поважні спеціалісти, як гастроентеролог Перчук, чи неврологДомка Іларіонівна, на яких і тримається заклад, ніхто б його на мою думку, не відвідував. Не рекомендую!!!!"
ПлюсиКілька хороших спеціалістів
МінусиНевиховані адміністратори
Жанна 2020-07-10 12:33
"Дуже класна клініка із прекрасними спеціалістами! Но адміністратор ( чорнява молода дівчина, сказала що Вікторія, прізвище називати відмовилась) просто жах. Зверхня та хамовита людина, абсолютно не вміє спілкуватись із клієнтами. Щоразу прихід в клініку у мене Викликає питання: як поряд з такими класними лікарями може бути персонал такого низького рівня! Пишу, тому що ми туди ходимо лікувати наше саме цінне в житті- наших дітей і не хочеться тільки за постійно спорченного настрою міняти лікаря та клініку."
ПлюсиВаші лікарі!!!
МінусиАдміністратор, чорнява молода дівчина. Сказала що Вікторія, прізвище називати відмовилась
Щиро дякуємо Вам за відгук! Ми провели роботу з вищезгаданим адміністратором Вікторією, на основі Вашого відгуку. Вона отримала чіткі інструкції, щодо уважного та співчутливого відношення до пацієнтів, їй було роз‘яснено тонкощі сервісу, яких вона має дотримуватись, а також вона отримала догану. На свій захист адміністратор повідомила, що в суперечці з Вами захищала інтереси інших пацієнтів, котрі були записані після Вас і при затримці Вашого прийому був високий ризик, що на свій запис наступні пацієнти вчасно не попадуть, а слідкувати за вчасністю прийому, це одна з її ключових компетенцій.
Алла 2020-01-28 12:49
"Записані з дитиною на повторний прийом до Боярчук Домни на 28 січня. Дитина захворіла у неділю перед прийомом, ГРВІ, температура 37,2, соплі, червоне горло. 27 січня передзвонила запитати чи можна перенести прийом на інший день, десь через тиждень, так як дитина хвора. Особа з якою розмовляла попросила зачекати одну хвилинку, а далі в ХАМСЬКОМУ тоні відповіла "То що ви хочете?". Я пояснила ситуацію ще раз. На що отримала відповідь знову в хамському тоні: "Для того щоб мені вас поміняти з кимось потрібно десять людей обзвонити. Я вас запишу через місяць, щоб ви не СУНУЛИ хвору дитину" Так як чекати ще один місяць на прийом лікаря ми не можемо, і не відомо чи зявиться раніше місце на прийом у більш менш зручну годину(так як дитина і спить в обідню пору і заняття різні ми відвідуємо) тому ідемо сьогодні. Невже так важко змінити час та день прийому, враховуючи що дитина хвора? Зверніть увагу на хамське відношення своїх працівників. Навчіть їх коректно розмовляти."
Доброго вечора. Просимо вибачення за некоректну відповідь адмістратора. З ними обов‘язково буде проведена розмова і прийняті міри, щоб відповідна ситуація більше не повторювалась. Але мусимо Вам пояснити, чому не можемо переписати раніше. Лікар дає нам для запису лише другу зміну, так як у першу працює у іншому закладі, відповідно до прийому записати не можимо, бо не встигне приїхати з іншої роботи. Після прийому не можемо, оскільки вона працює з самого ранку до пізнього вечора і залишитись після прийому ні фізично, ні психологічно не в силі. Записати на місце іншої людини не можемо, оскільки інші пацієнти також ждуть і зовсім не хочуть комусь віддавати свою чергу і своє місце, тому переписати практично нереально, весь час у лікаря розписаний без вільних проміжків на кілька тижнів вперед.
Юлія 2019-07-25 10:10
"Шановні керівники даної поліклінікі, зверніть будь ласка увагу на своїх адміністраторів, а саме на одну з них ( імені нажаль наразі не скажу, але обов‘язково ще раз напишу такий же відгук з її іменем коли взнаю) яке в неї Хамське спілкування з клієнтами. 25.07 саме вона знаходиться на зміні. Як на мене - задача адміністратора вирішувати в користь клієнта ситуацію яка склалась - а не висловлювати якесь своє «фе» Не одноразово я на неї попадала - і з її сторони було хамське і зверхнє спілкування!! Вона хто там така??? За що вона зарплату отримує?? За те що вміє висловити своє фе? Ваша поліклініка, дозвольте нагадати Вам - є приватною. І щоб пройти консультацію лікаря платяться - від Нас клієнтів не малі кошти за прийом. То будьте добрі тримайте на рівні свою поліклініку і свій персонал який проводить записи! Нагадайте їй які в неї обов‘язки і як повинен адміністратор поводити себе в розмові з клієнтом!!! Якщо не подобається їй своя робота - то нема чого сидіти і протирати штани, і не виконувати свою роботу на рівні!!! Надіюсь Ви звернете увагу на це і подібних ситуацій більш не повториться.."
ПлюсиБодак Ольга Ігорівна. Якби один величезний плюс через який ми відвідуєм вашу поліклініку.
МінусиВ першу чергу мінус це Адміністратор- яка вбралась в пір‘я і несе з себе не зрозуміло що!
Дуже дякуємо за Ваш відгук, він дуже для нас корисний. Просимо вибачення за поведінку нашої рецепції зробимо все, щоб подібна ситуація більше ніколи не повторювалась. Щоб хоч якось компенсувати свою вину перед Вами, пропонуємо Вам наступну консультацію з 50% знижкою за рахунок керівництва закладу.
Олена 2019-06-07 17:34
"Жах. Ніхто, нічого не пропонував. Ви цією відповіддю захищаєте репутацію свого центру?! Молодці!"

Залиште відгук про медичний центр Парацельс

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5